من از بس حرص خوردم دیگه بیخیال شدم. چقد حرص بخورم میخاد چاق شه میخاد نشه
غذاهای مقوی باید بهش بدی ارده بادوم و مغزیجات روغن زیتون عصاره قلم گوسفند داخل غذاهاش اینا وزنو بالا میبره من همش تو حیاط بشقاب ب دستم😂 و کلا خیلی سرگرمش میکنم تا غذا بخوره آبگوشت براش میزارم توش برنج میریزم نرم بپزه گوشتشم با قیچی قشنگ خورد خورد میکنم ک بتونه بخورا ارده و شیره صبحا بهش میدم مغزیجاتو پودر میکنم با آب قاطی میکنم نرم بشه بهش میدم مثلا صبحا بجای اینکه چایی با صبحونش بدم میام پودر بادوم میریزم تو آبجوش با نبات اینو بهش میدم
😐بیا برو خداروشکر کن وزنش خوبه
دختر من الان دیگ ۱ سال و ۵ ماشه تازه ۸۲۰۰
نیکیم چاق نیست
میخوایم چیکار کینم دیگه همینجوریه دیگه مدلشه بزرگ میشه خوب میشه
الان مامان تو اصلا یادش نمیاد یکسالگیت چقد غذا خوردی چقد بودی چقد شدی ولش کن دکتر گفته خوبه خوشال باش😄😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.