عزیزم حتما آزمایش بگیر
پسر منم وزن نمیگرفت آزمایش دادیم فهمیدیم فقر آهن داره
احتمالا ژنتیکش این مدلیه عزیزم
دخترم منم یکسال دوماهشه ۸۶۰۰وزن تولدشم ۳۲۰۰بود من لیگو زینک میدم
زینک پلاس پدیا بست بده خیلی عالیه هم مولتی ویتامین داره هم زینک
شربت اشتهای پدیابستم خیلی خوبه
اره وزنش کمه🥲پسر من وزن تولدش۲۹۰۰ بود الان۸۵۰۰ دکتر گفت تا یکسالگی به ۹ کیلو برسه خوب و نرماله
دقیقا پسر منم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.