تو این سن دلت میخاد بزار چند ماهه دیگ دوباره نظرتو بگو 🤣
من وقتی جو گیر میشم میگم میخوام یه برادر دیگه بیارم برای پسرم دخترم میگه میرم خونه برای خودم اجاره میکنم از پیشت میرم
منم دوتا دارم یه دختر 4سال و پسر 4ماه دلم یه بچه دیگ میخاد
من دلم بچه میخواست اگه پول داشتم ،کمکی داشتم و خودم نمیخواستم زایمان کنم
منم میخواستم تا وقتی ک پسرم پنج ماهه شد
درگیر اعتصاب شیر و جهش رشدی شدیم
الان میگم مانیار یدونس دیکه مثلش نمیاد😂
ن عادی نیس دیوونه شدی 😂😂😂
جوگیر نشو جان من . والا با این شرایط یکی هم زیاده
واییییییییییی نگو من تو عمرم دوبار جوگیر شدم دفعه اولم الان 20 ماهس دفعه دومی هم 2 ماهه😑😑🤣
زود گذره این حس 👀
اره دلم یه دختر میخاد ولی الان نه اصلا شرایطشو ندارم نه جسمی نه مالی
نه😐🙂↔️
منم اینجوری بودم
الان دنبال دکمه غلط کردنم😑
کاملا” عادیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.