۱۳ پاسخ

تو این سن دلت میخاد بزار چند ماهه دیگ دوباره نظرتو بگو 🤣

من وقتی جو گیر میشم میگم می‌خوام یه برادر دیگه بیارم برای پسرم دخترم میگه میرم خونه برای خودم اجاره میکنم از پیشت میرم

منم دوتا دارم یه دختر 4سال و پسر 4ماه دلم یه بچه دیگ میخاد

من دلم بچه میخواست اگه پول داشتم ،کمکی داشتم و خودم نمیخواستم زایمان کنم

منم میخواستم تا وقتی ک پسرم پنج ماهه شد
درگیر اعتصاب شیر و جهش رشدی شدیم
الان میگم مانیار یدونس دیکه مثلش نمیاد😂

ن عادی نیس دیوونه شدی 😂😂😂

جوگیر نشو جان من . والا با این شرایط یکی هم زیاده

واییییییییییی نگو من تو عمرم دوبار جوگیر شدم دفعه اولم الان 20 ماهس دفعه دومی هم 2 ماهه😑😑🤣

زود گذره این حس 👀

اره دلم یه دختر میخاد ولی الان نه اصلا شرایطشو ندارم نه جسمی نه مالی

نه😐🙂‍↔️

منم اینجوری بودم
الان دنبال دکمه غلط کردنم😑

کاملا” عادیه

سوال های مرتبط