۷ پاسخ

گلم درخواست میدی من پرم

من از یکسالگی بردم

من یک سال و ۱۰ ماهگی خودم بردمش چون چشمش را می‌مالید ولی خداروشکر چیزی نبود

من یکسالگی و ۱۸ماهگی و ۲۴ماهگی بردمش نه تو بهداشت ، از همون اول دکترش گفت توی این ماهها چکاپ چشم داره باید انجام بدی

نه کسی نگفت نیتزه ببرمش

نه نبردم بهداشت گفت نیازنیست

نه عزیزم، چشم پزشک گفت اگ مشکل خاصی نیس از ۳سالگی باید برن معاینه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ سالگی
مامان امیدونیکاجان مامان امیدونیکاجان ۲ سالگی