۱۸ پاسخ

عزیزم احتمالا کولیک شروع شده حتما ببر دکتر ک قطره بده اگه میتونی قطره گریپ میکسچر خارجیش رو پیدا کنی بهش بدی عالیه

عزیزم همه ایما رو خدا داده برای اینکه بتونن ب این زندگی عادت کنن دیگه براش قطره نگرفتی؟

دوستان من هنوز ساک بیمارستان خودمو نی نی نبستم چیا ببرم واسه خودم احتیاج باید همراهم باشه؟؟
واسه نی نی چیابزارم؟
#گهواره
#طبیعی

به صورت دورانی شکمش ماساژ یده

والا من دخترم اینجور بود هفت روزشم بود مادر شوهرم رازیانه دم میکرد بش میداد
شربت گریپ میکسچر هم خودش از رازیانه درست شده
خوب هم میشد بعدش فهمیدم کولیک داره و قطره کولیک هم بش میدادم

دمر بذارش شکمشو روی دستت کمرشو ماساژ بده بهتر میشه

عزیزم باید یکم تحمل کنی گریه نداره مادر شدی باید قوی باشی. من پسرم هم کولیک هم رفلاکس داره روزهای اول خیلی خیلی اذیت میشی من روزهای اول خواب نداشتم همش داشتیم راهش میبردیم اونطوری اروم تر میشد ولی شبهایی بود تا صبح گریه و جیغ الان خداروشکر بهتر شده. دکتر بهش ۲۰روز و خورده ای داشت کولیک ایز و گریپ میکسچر داد هردوش خیلی موثر بود

عزیزم اصلا شربت گریپمیچر خارجی و داخلی نده چون بشدت گرمی زا هستش باعث حساسیت میشه بجاش از عرق نعنا اصل بگیر بده بهش دکترم بریی ازش بپرسی تایید میکنه من سر پسر گریپمیچر خریذم دادم تمام بدن و دور گردنش حساسیت زد تازه کولیکشم خوب نشد

در مر حله اول حتما ببر دکتر کودکان بعد با مشورت پزشکش عرق تعنا با اب قاطی کن در حد یه قطره چکون بهش بده

خودت چیزای نفاخ نخور عرق نعنا و چیزای ضد نفخ بخور که شیر میدی براش تاثیر بذاره

عزیزم بچه های هممون دل درد نفخ حتی بعضی ها رفلاکس دارن که پسر منم داره و خیلی اذیت میشه اما کاری نمیشه کرد فقط باید صبور و محکم باشیم تا این مرحله ها رو بگذرونن

ببر‌دکتر ببین علت دل دردش از چی هستش اگر از نفخ هستش کولیکز شربت خوبیه اگر دفع خوبی نداره BB care دلش رو با روغن زیتون چرب کنید .خودتون یا همسرتون روی سینتون بزاریدش موقع دراز کشیدن که صدای قلبتون رو بشنوه هنوز به محیط بیرون عادت نکرده درنهایت قنداق هم خیلی خوبه در حدی که دستش بسته شه که تکون نخوره و اروم تکونش بدید.

اصلا هيچ چيز گياهي نده اصلا بچه ١١ روزشه
دمر بخوابون روي دستت يا روي پات
دل دردش كمتر ميشه
يا اينكه بغلش كن و هين راه رفتن زانوتو خم كن
اين حركتا باعث ميشه دل دردش خوب بشه
شايدم عاروق داره

ببرش دکتر بهش قطره کولیک‌بده

اگر نگرفتی فردا ببر دکتر بهش بده

بدون نظر دکتر چیزی بهش نده

یدونه شربت گریپمیچر خارجی بخر هر وقت دل‌درد داره بش بده یذره

اروغش روحتمابگیرگلم

یذره رازیانه دم کن در حد یه قاشق بش بده بخوره

سوال های مرتبط