۵ پاسخ

الان نفخ و كوليك ندارن تقرببا ٢ هفته بعد تولد شروع ميشه كوليك تا ٣-٤ ماهً

الان زوده برای نفخ اروغشو بگیر

کولیکز بده قطره خوبیه اگ از نفخ باشع

فکر نکنم از نفخ باشع براش اسپند دود کن

ببرش دکتر کولیک داره بهش قطره میده خیلی بهتر میشه بعد از شیر خوردن حتما آروغشو بگیر خودت هم چیزای نفاخ نخور

سوال های مرتبط