۳ پاسخ

عزیزم سویق چاقی کودکان عالیه براش بگیر منم گرفتم

من بهش آسماویت میدم

سلام عزیزم دکتر پسر منم گفت از اول دوسالگی دگ نباید بدی تا ۲سال و ۴ماه باید ازمایش کامل بدی بیاری اگ تو ازمایشش خدایی نکرده ویتامینش کم زیاد بود ویتامین و این چیزا بده منم ماه دگ باید پسرمو ببرم ازمایش بده ولی فعلا بهش نمیدم سعی میکنم غذاهاشو کامل بدم از همه چی بدم ک ویتامیناش ب بدنش برسه یک روز درمیونم فقط سانستول زینک پلاس میدم بهش ک دکترش داد

سوال های مرتبط