عزیزم سویق چاقی کودکان عالیه براش بگیر منم گرفتم
من بهش آسماویت میدم
سلام عزیزم دکتر پسر منم گفت از اول دوسالگی دگ نباید بدی تا ۲سال و ۴ماه باید ازمایش کامل بدی بیاری اگ تو ازمایشش خدایی نکرده ویتامینش کم زیاد بود ویتامین و این چیزا بده منم ماه دگ باید پسرمو ببرم ازمایش بده ولی فعلا بهش نمیدم سعی میکنم غذاهاشو کامل بدم از همه چی بدم ک ویتامیناش ب بدنش برسه یک روز درمیونم فقط سانستول زینک پلاس میدم بهش ک دکترش داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.