اصلا هیچ دارویی استفاده نکن
اگر بچه چیزی نیاز نداشته باشه و مشکلی نداشته باشه میخوابه اگر نمیخوابه ببین مشکلش چیه
خوب میشه دختر من یه مدته خوب شده
دارو جواب نیس
من از دکتر پرسیدم گفت زیر شیش ماه خطرناکه
من پسرم ازاول کم خاب بود روانی شدم دیگ ولی خب میگذره چ کنیم
بچه ی بخاد نخابه نمیخابه عزیزم هیچ دارویی هم نیس هم نده ضرر داره چاره ای نداریم جز تحمل پسر منم نمیخابه .خاباش کمه بازورمیخابونیش خیلی باشه نیم ساعته
قطره بای بای
گریپ میکسچر .. کولیف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.