۶ پاسخ

برینه جیش کنه شیر بخوره

باید بتونه بخابه🥲بدون این ک گریه کنه😂🤦🏻

بخنده تو صورتتون نگاه کنه

تو گهواره قسمت خانه پایین صفحه یه گزینه ازمون رشد داره اونجا بری جواب بدی متوجه میشی رشدش چطور بوده

بخنده و با چشماش اجسام و دنبال کنه

بخنده دستاشو بخوره

سوال های مرتبط

مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱۶ ماهگی