تب سنج لیزری خوبه بگیرم

۴ پاسخ

اره خیلی

اره خیلی خوبه

آره خیلی، زود و بی دردسر دمای بدن کوچولوت رو نشون میده
من توی آبان ماه چیکو گرفتم، حدود ۲ و ۷۰۰، دمای محیط هم نشون میده

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۸ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۴ ماهگی
مامان بادوم مامان بادوم ۱۱ ماهگی
مامان اِلارز🤍 مامان اِلارز🤍 ۵ ماهگی