میگم این دردای زیر شکم طبعیه؟؟؟من همش نگرانم یهو دلم تیر میکشه
فک کنم میخواد پوست جدا بشه که رحم بیاد بالا واسه اونه
بدای رباطای رحم هس
خیلی حس بدیه درکت میکنم
اسپاسم شده عضلاتت دهنشون سرویس شده نترس
نه بابا بچه الان اونقدی نیس که بخاد خودشو سفت کنه😂😂 نگران نباش طبیعیه استراحت کن خوب میشی
احتمالا مربوط به درد رباط گرد هست
فکر نمیکنم ربطی به خود نینی داشته باشه عزیزم چون نینی شما الان خیلیییی پایینتر از ناف هست.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.