۸ پاسخ

منم همینه😐خیلی حرکتش کم تر شده‌

والا من شاید از اول اول چهار پنج بار به پهلو حرکاتشو حس کردم همیشه وقتی نشستم تکون میخوره

منم مطمعنم ریلکس میکنه بالونم میخوابه …برا منم اینجوریه . اصن فکر بدنکن چراباید نگران باشی گاهی وقتا ما بیداریم اون خوابه

بچع منم با من میخوابه تا بیدار میشم اونم بیدار میشه وقتی نشستم حرکتاش بیشتره

گهواره پیام داده بود برای من میگفت که ساعت خواب و بیداریش مشخصه شاید برای همین فرق نداره خوابیده ادم یا بیداره مهم اینه خودش خواب باشه یا بیدار

نه نگران نباشید
یه چیز شیرین بخورید ده دقیقه بعد به پهلو چپ دراز بکشید و سعی کنید تمرکز کنید به ضربات نی نی اگه توی ۱ ساعت ۴ تا ضربه بزنه اوکیه اگر نزد بعد ۱ ساعت دوباره یه چیز شیرین بخورید و ۱ ساعت دیگه تست کنید اگر در ساعت دوم ۸ تا ۹ ضربه بزنه جای نگرانی نیست اگر نزد برید دکتر

نه عزیزم ظاهرا عادیه بچه منم وقتی نشستم خیلی قشنگ تکون میخوره تا دراز کشیده باشم🥺🥺🥺

واجب که نیست حتما شما بخوابی اون حرکت کنه
مهم اینه حرکت داشته یاشه در طول روز

سوال های مرتبط