۴ پاسخ

بزار از موعدت بگذره بعد بزن انشاالله که مثبتی

عکس رنگی بگیر همون ماه باردار میشی

اشکال ندارع 🥺 ان شالله ماه بعد بارداری میشی امیدتو از دست نده🥰

دارو نداده بهت دکتر؟منم ۶ ماه منفی همش اما دیگه گیر دادم به دکتره ک دارو بده لتروزول و دوفامد داد با اوا بوست.اوابوست و نخریدم اول چون گرون بود ماه اول بدون اون خوردم بازم باردار نشدم گفتم این یکماهم سه تاشو میخورم شدم شدم نشدم دیگع دنبالش نمیرم ک شدم

سوال های مرتبط