من دیروز قرار داد بستم ۵ تومن
من همین هفته قرار داد بستم ۵۵۰۰ گفتن افزایش قیمت داشتن
اییی خدا چرا انقد از من زیاد گرف پس
از من ۴۵۰۰ گرف ۴۹۰ هم ویزیت که شد پنج تومن
قاره هفتهی دیگه هم معاینه برم
۳۵۰۰ میگیره
هفده شهریور برای من اومد عااااالی بود
من قرار داد بستم ۴ تومن
۴۹۰ هم ویزیتشونه که میری برای قرار داد
۱۹۰ تومن هم معاینه میکنن
یعنی بری حدودا ۴۷۰۰ درمیاد برات
ولی زیر نظرشون زایمان نداشتم
بیمارستان دولتی هممیان۱۷ شهریور و هاشمی نژاد
هزینه ایشون رو من زنگزدم ۳و۵۰۰ بود برای همین امسال دوهفته پیش زنگ زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.