از چند ماهگی ب بچهاتون اب دادین

۷ پاسخ

دکتر ب من گفت برای حرکت روده هاش آب ولرم بهش بدم ی قاشق هر بار ک شیر خشک خورد

عه بچه هامون یه روز دنیا اومدن 😍

منم تا حالا ندادم

از همون اول دادم🙄

از وقتی کمکی رو شروع کردم یعنی از چهارماهگی هوا گرمه یکم بده بهش بدنش کم اب نشه آب جوشیده بده

دختر من چون هم شیر خودمو میخوره هم شیرخشک دکترش گفت لازم نیس بهش اب بدی.اگه فقط شیر خشک میخورد اب میخواست
ولی الان چون هوا گرمه یکم بهش میدم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان دوقلوها💙💖 مامان دوقلوها💙💖 ۷ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱ سالگی