بچه ها سونو ان تی کی برم جنسیت نی نیم مشخص شه🥹🫣❤️

۳ پاسخ

من ۱۲ هفته و ۶ روز بودم رفتم انتی گفت دختر انومالی هم دختر بود

عزیزم انتی احتمال میده مثلا اگه پسر باشه مشخص باشه که شاید بگن صد در صدی پسره ولی بازم انومالی دقیقه دیگه

کلا هروقتت بری فقط چند درصد احتمالو بهت میگن ولی اگه بخوای مطمئن بشی باسد ۱۶ هفته بری تعین جنسیت

سوال های مرتبط

مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان تودلی❤️ مامان تودلی❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری