۴ پاسخ

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

دکتر منم دیروز رفتم گفت اول خرداد بیا هم معاینه هم ماساژ پرینه البته بچه سوم احتمالا همون تحریکی قرار انجام بده

عزیزم معاینه لگن برای اینه که ببینن لگن شما شرایط زایمان طبیعی روداره یانه که خدایی نکرده سر بچه گیر نکنه
امامعاینه تحریکی فکرمیکنم بایک دست کامل میبرن داخل و تحریک میکنن تا درد هات شروع بشه و زایمان کنی

معاینه جفتشون یکیه ولی تحریکی چون دهانه رحم پیشرفتی نداره اونا با دستشون فشار میارن و باز میکنند درد داره
فقط خودتو شل بگیر نفس عمیق بکش سعی کن ذهنتو دور کنی
من برای اولین بار معاینه تحریکی شدم واقعا دردش بد بود ولی چاره ای هم نبود

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد روزهای ابتدایی تولد