۷ پاسخ

من که سه روز پیش دکترم معاینه کرد
یعنی هیچی کلا حس نکردم اصلا دردی نداشت

پس به نظرم سزارین کن وقتی رابطه برات دردناک بوده🙄

از الان غصه ۳ ثانیه دردو نخور،بیخیال بابا اگه طبیعی بخای زایمان کنی دم ب دقیقه تو زایشگاه معاینه میشی،پس استرس معاینه لگنی رو نداشته باش

شل کن

درد کم و قابل تحملی داره

نه بابا چند ثانیه بیش تر طول نمیکشه دردش خیلی کمه ی کوچولو تیر میکشه فقط

شل بگیری دردی نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی