نه شل بگیری اوکیه
یکم اره..البته تحریکی بیشتر درد داره..بعد معاینه هم انگار دهانه رحمت آزردس و درد داری
فک نمیکنم درد انچنانی داشته باشه مث رابطس
ن دردی نداره
ن درد آنچنانی نداره
من انجام دادم کمی اولش درد داشت. ولی بعدش امدم خونه تا صب خواب نرفتم از شدت درد لکه بینی و ترشح داشتم هم
نه درد نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.