معاینه لگنی دردش زیاده؟

۷ پاسخ

نه شل بگیری اوکیه

یکم اره..البته تحریکی بیشتر درد داره..بعد معاینه هم انگار دهانه رحمت آزردس و درد داری

فک نمیکنم درد انچنانی داشته باشه مث رابطس

ن دردی نداره

ن درد آنچنانی نداره

من انجام دادم کمی اولش درد داشت. ولی بعدش امدم خونه تا صب خواب نرفتم از شدت درد لکه بینی و ترشح داشتم هم

نه درد نداره

سوال های مرتبط

مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان آیلینم♥️ مامان آیلینم♥️ روزهای ابتدایی تولد