معاینه تحریکی چ جوریه ؟
دردش زیاده

۴ پاسخ

فکر نکنم درد داشته باشه ،دو انگشته دیگه والا من سر پسرم اصلا نفهمیدم معاینه تحریکی رو ،دو انگشت ک بهتر از ...مرده

درحد درد پریود

اونطور که فکر میکنی دردناک نیست

آره دردناکه ولی کمک می کنه دهانه رحمت باز بشه

سوال های مرتبط

مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان یاسمین زهرا مامان یاسمین زهرا ۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۸ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی