امروزرفتم معاینه لگنی دردش قابل تحمل بود

۱۰ پاسخ

رابطه داشته باش
پیاده روی و ورزش کن به باز شدن دهانه رحمت کمک میکنه
کپسول گل مغربی هم خوبه

ترشح زیاد ؟ درد ؟ هیچی نداری ؟

چند هفته و چند روزی دقیق عزیزم ؟

چ خوبه ک گفتین🥹من هفته دیگه باید میرفتم استرس داشتم

به من گفت بیا نرفتم😂

منم امرپز معاینه شدم درد نداش فقط تو لحظه احساس بدی داشتم

چتد سانت باز بودی

منم امروز رفتم دردی نداشت
گفت خوبه لگنت؟

معاینه لگنی چجوریه

چطوری هست

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی