اب گرم بریز چندساعت بمونه
کمپوت ضررش کمتر از اون پودر هست عزیزم میتونی بزاریش تو آب جوش تا نرم بشه بعد با آبش بهش بدی بخوره
آموزش صفرتاصد خیاطی ، دامنها، یقها وآستین ها وحتی آموزش شلوار در دوره نازکدوزی داریم...آموزش ها توسط خودم ضبط میشن وارسال میشن..هزینه دوره فقط فقط صدهزارتومن.. اونم برای کمک به کسایی که دوست دارن خیاط بشن اما هزینه ش رو ندارن
@fandogh1404
+۹۸۹۳۸۱۴۴۲۳۴۳
آموزش صفرتاصد خیاطی ، دامنها، یقها وآستین ها وحتی آموزش شلوار در دوره نازکدوزی داریم...آموزش ها توسط خودم ضبط میشن وارسال میشن..هزینه دوره فقط فقط صدهزارتومن.. اونم برای کمک به کسایی که دوست دارن خیاط بشن اما هزینه ش رو ندارن
@fandogh1404
+۹۸۹۳۸۱۴۴۲۳۴۳
شب تا صبح بزار تو آب
تو آب میذاری خیس بخوره نرم میشه
یا میتونی از شب اب بریزی روی انجیر توی یه کاسه تا صب بمونه توی یخچال نرم و خوشمزه میشه
من انجیر خشک رو میذارم یکساعت فریزر بعد میدم عطاری برامون اسیاب میکنه با یکم زنجبیل و مغزیجات خیلی خوشمزع میشه پسرمم دوست داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.