طبیعیه حرکت بچه در این ماه(هشتم)کمتر شده؟؟؟

۷ پاسخ

بله چون جاش تنگ شده

ماه هشتم خیلی بده هم سخت میگذره خیلی طول می‌کشه هم یهو خیلی سنگین میشی دردات شروع میشه بچه هم گاها خوب حرکت می‌کنه گاها چند ساعت بدون حرکته . اومدی ماه نهم درسته بیشتر سنگین شدی کل استخونات درد می‌کنه اما میدونی هر روز داره کم میشه و داری ب آخرش می‌رسی عزیزم

من حواسم نبوده صبح بیدار شدم تا طاق باز خوابیدم

برای من برعکس، از دو روز پیش خیلی بیشتر شده🫠 به نظرم بچه ها با هم فرق میکنن
اما برای اینکه خیالت راحت باشه با ماما و پزشکت مشورت کن
سوفیا جدیدا سه بار در روز سکسکه میکنه هر دفعه ۱۰ دقیقه زمان میبره
دیروز تا نیم ساعت داشت تکون میخورد 🤰🏻🩷✨

آره منم وارد ۸ ماه شدم از بس تکوناش کم بود بعضی وقتا نگران میشدم ولی کم کم بهتر میشه ناگفته نماند که دختر من کمی تنبل تشریف داره

روزی ۱۰ الی ۱۲ بارو باید حرکاتشو حس کنی ولي خب جاش تنگ تر شده

اره عزیزم نگران نباش ولی حواست به حرکاتش باشه

سوال های مرتبط