۸ پاسخ

پسر من از اون دست بچه های فوق خوش غذا بود خیلی خیلی انقدر هرکی دید گفت چقدر خوب میخوره خوشبحالت دیگه ورق برگشت 🤧🫠

پسر من بدغذا نبود ولی خیلی چیزا رو از غذاش جدا میکرد و درواقع فقط برنج میخورد من دیگه نزاشتم جدا کنه گفتم غذا همه چیش باهمه اگه میخوای همشو بخور اگه نمیخوای هم نخور اولاش انقد گریه کرد انقد لجبازی کرد ولی من بامهربونی گفتم منکه مجبورت نمیکنم میگم اگه دوس نداری نخور چیز دیگه برو یخچال بردار ولی اگه میخوای بخوری همش باهمه دیگه با پافشاری من الان دیگه هیچ چیو جدا نمیکنه و میخوره

به زورغذاندیدحتی اگه اصلانخوره هله هوله تعطیل ببینیدچطورخودش التماس کنه براغذا

به نام خدا
همون روال قبل ادامه میدیم
اون غذا نمیخوره من بجاش حرص میخورم

من خیلی بد غذاست سه سال التماسش کردم ولی چن ماهه اصلا خواست میخوره نخواست نمیخوره هرچی اصرار کنم بدتره به این نتیجه رسیدم

بد غذایی یا برا رفلاکسه یا یبوسته یا ژنتیکه یا کمبودهای بدنه یا شرایط محیطی تا مناسب
اول باید ریشه یابی بشه
پسر من مشکلش هم یبوست بود هم رفلاکس
کم و بیش دارم کنترلش میکنم

بد غذا نبود
ولی چیزایی که نمیخورد رو هی تکرار میکردم
و چیزایی مثل سس مایونز
نوشابه
فست فود
سیب زمینی سرخ شده
اینجور چیزا که بچه ها عاشقش رو ندادم که عادت نکنه هی بخواد

نه والا همچنان همونه🤦🏻‍♀️ب زورم بهش بدم بالا میاره هنوزم ک هنوزه

سوال های مرتبط