۹ پاسخ

متاسفانه تا ۳ ماه ادامه داره..

رعایت کن خودت چیزای نفاخ نخور دارو هایی که دکتر داده رو بگیر بده بهش تقریبا از چهار ماه به بعد نرمال میشن

من کولیف بهش میدم هر ۸ ساعت ۶ قطره
هر وقتم میپیچه به خودش دستمال با اتو گرم میکنم میپیچم دور شکمش
همیشه کمر و پهلو و نوک پاهاشو گرم نگه دار بهتر میشه

مگه تو دوماهگی دیگه رفع نمیشه😥😫😫 من همش منتظر دو ماهه شدنشم

پسر منم کولیک داره چند روز دیگه سه ماه میشه هنوز گریه می‌کنه🥲

دارو بهش نمیدی؟

گلم، کمپرس گرم بذار روی شکم و کمرش درست میشه

وای نگو.... من دخترم الان ۲ ماهشه،دلمو صابون زدم دیگه ۲ ماهگی ب بعد خوب میشه 🥴

از چند روزگی علائمش شروع شد عزیزم؟ بعد از چله بهتر شد یا شدیدتر شد؟؟

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۱۳ ماهگی
مامان آرتمیس مامان آرتمیس ۱۵ ماهگی
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی