۴ پاسخ

سه ماه و نیم
حدتاکثر چهار ماه
درکل این ماه و تموم‌کنی سلک میشه
شربت زینوکولیک بخر بااجازه دکترت بده‌بهش‌راحت میشی من که راحت شدم

دایمتیکون جویدنی خودت همیشه بعد غذا یخور

غذای خودتم تاثیر داره خودتم نباید خوراکی نفاخ بخوری

غذا چی میخوری خودت کلا؟؟ شیر خودتو میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان نور مامان نور ۵ ماهگی
مامان نورا💫 مامان نورا💫 ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۳ ماهگی
مامان گل دختر🌹 مامان گل دختر🌹 ۴ ماهگی