من دیروز بردم دکتر گفتم از 8شب کریه میکنن شدید تا ساعت ۱۲ شب گفت ساعت کولیکشه داره باید دورش بگذره
من از کولیک پدیا بست و بایو لاکت همزمان استفاده میکنم راضی بودم اینبار دکترشون اینفالول داده بببنم اون چجوری
گفت روده هاشون داره تشکیل میشه تا کامل تکامل پیدا کنه ادامه داره
اینفاکول
گرمیچر حتما بده
بچه های کولیکی تو ماشینم اروم میشن رو شکم بخوابون بهش
من پیش دکتر بابک نصیری بردم داروهاش خیلی خوب اثر کرد فعلا آروم شده نفخشم کمتر شده
پسر من تا دوماه
کولیف و بایولاکت و میلکازیم خوب بود برای دخترم
اولا ک حالت دمر رو دست میذاشتیم راه میرفتیم باهاش حرف میزدیم ساکت میشد
الان گوش شیطون کر خداروشکر بهتر شده دیگ گریه نمیکنه برای کولیکش فقط رفلاکسش خوب نمیش لامصب مونده کیدیزول دادم فایده نداشت
من قطره اینفاکول میدم خوبه. پدی لاکتم خوبه
تا چهارماه احتمالا.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.