جدا از نکاتی که دوستان گفتن وقتی همه چی اوکی پیش رفت و گفت ان شاالله قبولی موقع پیاده شدن
حتما از تو شیشه پشت سرت نگا میکنی بعد در رو باز میکنی پیاده میشی
من امروز رفتم قبول شدم
اول که میشینی حتما حواست باشه
صندلی کمربند ایینه دنده روشن ترمز دستی اینارا رعایت کن بعد حتما راهنما بزن جلو پل و جاهای ممنوع بگو ممنوع بااجازه اگع گفت دوبل برو حتما حواست باشه سرنشین نداشته باشه اگه داشت بگو سر نشین داره بعد که تموم شد هول نشی قشنگ نگاه کن و پیاده شو بعدشم از پشت ماشین برو اون طرف
جایی بوق زدن ممنوع باشه بگه بوق بزن بگو با اجازه شما .یا جایی تابلو سرعت ۳۰ تا بود گف گاز بده بگو سرعت ۳۰تاس با اجازه شما.گف چراغ رو رد کن بگو با اجازه شما.معمولا تو کوچه خلوت میگیرن و سرعتم باید کم باشه
گفت رو پل پارک کن باید بگی بااجازه افسر بعد پارک کنی یا قبل ۴راه ها گفت پارک کنی اگه فاصله قانونی رعایت نباشه باید بگی نزدیک ۴راه نمیشه پارک کرد و هزارتا مسخره بازی دیگه
اکثرا هم جای خط عابر پیاده، نزدیک چهار راه و مدرسه و.... میگه دوبل کن حواست باشه باید بگیمجاز نیست با اجازه شما
یا دنده عقب باید بگی با اجازه
کلا همش بگو با اجازه شما😅
باید از پشته ماشین بری سوار شی
یعنی پیاده شدی میری از عقب ماشین دور میزنی جای راننده میشینی
۴ تا ۴ تا صدا میزنن
آینه، کمربند ،ترمز دستی
راهنما
خلاصی ماشین
اینا یادت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.