فقط هول نشو و اصلا به این فکر نکن که افسر پیشته انگار تو ماشین خودتی ، آینه بغل ها رو داشته باش حتما راهنما و ترمز دستی یادت نره
دختر من تازه امتحان دادم
خيلي راحته يه ضرب هم قبول شدم هم ايين رو هم شهرو
فقط استرس نگير
فقط کلاج تا ته بگیر نم گاز داشته باز خاموش نشه لامصب من مشکلم خاموش کردن بود 🤦🏻♀️
امتحان تئوریشوچجوری امتحان دادین سوالاسخت بود؟؟سوالاشوخودشون دادن؟
ریلکسسسس باش کمربند یادت نره تنظیم صندلی و اینه یادت باشه راهنما فراموش نکن پارک دوبل تمرین کن و دنده عقب ترمز دستی یادت نره
من ۱۲امتحان دارم .
ترمز دستی فراموش نکن هول نشو ببین سرهنگ قبلی هارو چرا رد کردع رعایت کن اصن ببینه هول نیستی بیشتر درصد قبولی داری
سر چیزای غیر مجاز حتما استثنا بگو (اکثر چیزا میخواد)
راهنما زدن فراموش نشه
مراحل سوار شدن و پیاده شدن رو رعایت کن
اصلا هولنکن افسرهی هولتمیکنه ازت سوتی بگیره حواستوجمع کن بااعتمادبه نفس برو پشت فرمون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.