۱۰ پاسخ

دریام هنوز فقط میشینه. نه چهار دست و پا میره نه میخزه. نگران نباش گلم

دختر منم نه سینه خیز میره نه حتی حالت چهاردست و پا میگیره، فقط رو دستاش بلند میشه سریع خسته میشه

نه بابا بچه با بچه فرق داره شاید کوچولوت اصلا دلش نخواد چهار دست و پا بره یدفعه بلند شه راه بره 😍😍😍

لطفا لطفا مقایسه نکن هر بچه ای یه جوره هم به بچه فشار میاری هم به خودت استرس وارد میکنی،اون بچه ای که توشیش ماهگی چهاردست وپا میره بهش کاپ قهرمانی نمیدن،اون بچه ایم که ده ماهگی چهار دست وپا میره ام چیزی از دست نداده

دختر من ۱۰ ماه و نیم داره
حالت شنا میره بهش میگم مثل خزندگان میری
تازه داره تلاش میکنه چهار دست و پا بره
هربچه ای مراحل رشدش متفاوته
اصلا مقایسه نکن
بچه تو توی یه کار دیگه ای مهارت بیشتری داره

مقایسه نکنی بهتره. دخترمنم ۹ماهونیمه دوهفتس عقبکی میره دوسه روزم هس سینه خیزمیادجلو .هنوزچاردستوپانمیره

دختره من داره ۱۰ ماه رو تموم میکنه تاازه چهاردستو پا میره
هر بچه فرق میکنه

ن نگران نباش برا ماهم خبری نیس

نگران نباش هربچه ایی باهم فرق دارن
دخترمنم نه چهاردست و پا میره نه سینه خیز تازه باکمک میشینهه دندونم در نیاورد😂

عزیزم احتمالا توپولویه نمیتونه یکم زمان‌میبره
بچه خواهرم‌اینجوری بودش یهویی راه رفت
ولی دختر خودم از اخر شیش چهارست وپا میره

سوال های مرتبط