۱۲ پاسخ

شمال هنوز هوا سرد و بارونیه 😍
وگرنه من اتیش میگیرم از گرما

تصویر

هعی هعی کووو دوره

منم دیروز به دکترم گفتم کی بیام برا زایمان؟!!! گفت اووو تو هنوز ۴ هفته دیگه داری که

باز شما نزدیکی من چی بگمممم خیلی مونده برا من

جهت امیدواری اومدم بگم که ۸۹ روز مونده 🫡🫡🫡🫡🫡🫡

اووف نگو هوا هم گرم شده دیگه بدتر نفس ادم میگیره

منم واقعا نیاز دارم روزا زود بگذره ولی حلزونی داره میگذره😭😭

منم😂😂

تا میتونی فقط بخواب عزیزم😂

منم ۵۲ روز موندع🥴🤦🏻‍♀️😂

انشاالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم خودتو سرگرم کن تا این هفته هاهم بگذره سعی کن پیاده روی خیلی بری پله بالا پایین برو ورزش کن رابطه داشته باش و اسپرم ریخته بشه خرما بخور چیزای از 36 هفته دیگه کم کم شروع کن

درد مشترک😂🤲🏻

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان دلوین🍓 مامان دلوین🍓 ۱۴ ماهگی