۵ پاسخ

چقد ما مامانا زحمت میکشیم و همیشه امیدواریم🤦🏻‍♀️♥️

برای چند وعده بچه هس ...حجمش زیاد نیس

من نمیدونستم ذرت از ۷ماهگی مجازه ممنون از اطلاعاتت🙏😍❤️

نوش جانش عزیزممممم

به به نوش جونش❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان رادوین🧿 مامان رادوین🧿 ۱۷ ماهگی
مامان میلا بانو💕 مامان میلا بانو💕 ۸ ماهگی