من دوسه باری خوردم
اگر قند نداری مشکلی نداره
من اینقدر هوس کردم ولی نمیتونم بخورم.
نمیدونم چرا هیچی هم نمیخورم اما قندم نمیاد پایین
😪😪😪
من ک میخورم دیشب خوردم🫠
زیاد نخور
من یبار خوردم شل کن بخور
حالا یبار اشکال نداره
اگه مشکلی نداری نه طوری نیست
من دو هفته مدام میخوردم ولی چون باعث برگشت اسید معده میشد دیگه نخوردم
منم خیلی دوست دارم ولی از اول نخوردم چون کافئین داره
من همین الان خوردم🫣
قند داره ، دکترم برای من کافئین منع کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.