۱۱ پاسخ

پسر من ده هم نشده 😩

پسر منم عین پسر شماست دکتر براش ازمایش ادرار و خون نوشت گفت اهنو ویتامینش کمه

دختر منم۸۲ قد و وزن ۱۰ کمه ولی چیکار کنم هر کاری کردم نمیشه ک‌نمیشه
البته ارثیه چون منو پدر قدمون باند نیست من خودم۱۵۳ ام یعنی ب نسبت خانواده نرمال

خواب شب خيلي مهمه براي رشد قد بين ساعت ١٠ تا ٢ هرمون رشد ترشح ميشه بچه بهتره اونموقه حداقل از ١١ خواب عميق باشه
و بادام هم خيلي خوبه

دختر منم 1سالو 3 ماهشه قدش 85ووزن 10ونیم اصلا غذا نمیخوره خیلی ریز مونده

دختر منم وزنش ۱۰ کیلوعه قدشو نمیدونم نبردم هنوز درمانگاه
اینچیزا به نظر من ارثیه درسته تغذیه و اینام تاثیر داره ولی بیشتر ارثیه
من خودم و شوهرم قدمون متوسطه ولی من لاغرم
دخترمم از لحاظ جثه ای به خودم رفته لاغر
هرکی میبینتش میگه چقد لاغرع
البته الان بردم ازمایش دادم منتظر جوابم چون چندماهه استپ وزنی داره

اشتهااور پدیابستم خیلی خوبه

دخترمن قدش ۸۸هست موقع تولدم ۴۴بود

من دخترم بردم دکتر بهش دارو داده تا دوماه
اگر جواب داد داروهاشو بهش میگم بگیر
دختر من 10کیلو وزن
86قدش

بله کمه حالا وزن مشکلی نداره ولی قد رو ببر متخصص شربت و دارو بذه ک بهتر رشد کنه

بله متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۲ سالگی