۶ پاسخ

قهوه میخورم

ویتامین دی و اهن خیلی تاثیر داره

معدت خالی نباشه و حتما ی چیز شیرین باهاش بخور

قهوه تنها راه حل 😁

عزیزم منم چون خواب خوب و با کیفیتی بحاطر دوقلوهام ندارم همیشه اول صبح کسل هستم .تنها راه برام قهوه ست یا نسکافه...و الا حال بلند شدن از جامم ندارم

منم چون توی خونه هستم از صبح‌ها اصلا خوشم نمیاد. قبل از بچه که شاغل بودم عاشق صبح و صبحونه بودم. الان تا ساعت چهار همه کاری دارم ولی حوصله هم ندارم میگم کاش روز از ساعت ۴ شروع میشد😂

سوال های مرتبط