۷ پاسخ

بله ۶ هفته چهار روز بود سونو کردن قلبش تشکیل شده بود

دقیقا منم مثل شمام با تاریخ پریودم ۸ هفته ام داره تموم میشه ولی با سونو تو هفته هفتم هستم نمیدونم چرا اینجوریه

عزیزم سونو ان تی دقیقه

سونو از طریق رشد بچه میگه نگران نباش طبیعیه

عزیزم سونو با لقاح مشخص میکنه.عزیزم سونو دادی قلب نی نیت تشکیل شده بود؟؟؟؟

طبیعیه

احتمالا لقاح دیر گرفته

سوال های مرتبط