۴ پاسخ

باورم نمیشه که من برای این ازمایش ۱۸۸۰ هزینه دادم و بهداشت کثافت که رفتم نگفت ما انجام میدیم

طبق پریودت ۶هفته ای
بذار اون هفته برو یا هفت هفته و چند روز که شدی
انشالله قلبشم تشکیل شده
چون سن سونو یه چند روز کمتر پریوده
نخوای دوبار بری

سونو بری دقیق تر بهت میگه چند هفته ات هست ، از شش تا نه هفته میتونی بری سونو اولیه ، من بهداشت بهم گفت ۷ هفته هست یکی دو هفته شد رفتم سونو ۶هفته ۶ روز بود 😅

توبروچون سونگرافی دقیق نشون میده چندهفته هستی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سیزدهم بارداری