ایشالا ب زودی😻😻😻😻
منم خیلی اذیتم
آخراش هرروزش اندازه یه ماه میگذره😬
وای یاد خودم افتادم کم مونده بود بخزم از درد واژن و لگن
واقعا بهشت زیرپای مادران است🥺❤️
الان زوده...درد زایمان میگیره ولی میکنه ..اگه یکسره باشه اشکال نداره..ولی تا میتونی پیاده روی کن قدم بزن دوش آبگرم بگیر
الان زودهههه فعلا باید صبر پیشه کنی😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.