۷ پاسخ

ایشالا ب زودی😻😻😻😻

منم خیلی اذیتم

آخراش هرروزش اندازه یه ماه میگذره😬

وای یاد خودم افتادم کم مونده بود بخزم از درد واژن و لگن

واقعا بهشت زیرپای مادران است🥺❤️

الان زوده...درد زایمان میگیره ولی می‌کنه ..اگه یکسره باشه اشکال نداره..ولی تا میتونی پیاده روی کن قدم بزن دوش آبگرم بگیر

الان زودهههه فعلا باید صبر پیشه کنی😬

سوال های مرتبط