چجوری عارق نوزاد میگیرین😕😕

۷ پاسخ

میزارم رو شوونم میزنم پشتش
یا هم دمر میزارمم رو ساعدم

به سختی
شبا اصن نمیزنه😑😑😑😑 بعد دل درد میگیره

سه چهار دیقه بعد از شیر دادن بچه رو بنداز رو شونت آروم بزن رو کمرش اروغ میزنه بعضی بچه ها دیر اروغ میزنن ولی جتما سعی کن اروغش بگیری و موقعی ک اروغ زد هم یکی دودیقه دیگ هم باز بزن رو‌کمرش ک هرچی اروغ کوچولو هم داره بیاد بره اذیت نشه رفلاکس ایناهم نگیره
اگ دیدی دیر اروغ میزنه کمرش اذیت میشه با دستت هم آروم بکش رو کمرش بعضی موقع ها خوب جواب میده اروغش میاد

ب پشتش آروم بزن یا نوازشش کن

من بعد شیرخوردن ده دقیقه میزارم روشونم بعد هم میگیرم روی دستم پشتشو ماساژ میدم

نوزاد رو بنداز رو شونت بزن پشتش یواش یواش اروق میزنه

بذار رو شونت اروم بزن پشتش

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۴ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان ملکا کوچولو🤎🪐 مامان ملکا کوچولو🤎🪐 ۱۲ ماهگی
مامان شهیاد و آوش مامان شهیاد و آوش ۴ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی
مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی