۱۲ پاسخ

اگه پشه نیشش زده و خارش داره من دخترم و بردم چون دخترم حساسیت داره یه شربت ضد خارش داد و کالامین همین

این هم الان برام خرید

تصویر

این پماده

تصویر

از داروخونه برو بپرس عزیزم عکس نشون بده یا خود پسرت و ببر دکتر داروخونه هم میدونه چی بده گلم

بروداروخونه بگوپشه نیش زده خودشون پمادمخصوص میدن

پماد کالامین با شربت هیدروکسی زین بده بهش دختر منم پشه ها زیاد نیش میزنن ورم هم‌میکنه و میخاره اتفاقا دیشب پشه ها نیشش زدن الان به شوهرم زنگ زدم براش شربت بخره پماد هم دارم میزنم این دوتا رو دکتر بهش داده قبلا دیگه هر وقت اینجوری میشه دکتر نمی‌برم همین ها رو استفاده میکنم

اسم و فامیل اشتباهی بگو با برای اطرافیان ک هستن بگو یا ازاد ببر دکتر ازاد بردنی پیامک نمیرع

ازاد ببر با بیمه پیامش میره

پماد موپیوسین بخر بزن زود خوب میشه

پماد قبل و بعد نیش حشرات بگیر بزن براش

آزاد ببری پیامش نمیره عزیزم اگر شرایطشو داری یا اینکه یه ویزیت آنلاین بگیری

پماد کالامین بزن ..دکتر هم پماد میده دیگه از داروخانه هم میتونی سوال کنی

سوال های مرتبط