۳ پاسخ

دوتا پوشک من بستم خداروهزارمرتبه شکر پسرم پاهاش خوب شد🙏

ببخشید مگه اینجا دکتر هست چرا نمی‌بری نشون دکتر بدی؟؟

وای بچه منم هیپ چپش صدا میده🥺🥺
گفته ۶ هفته شد ببرش سونو گرافی تا اون موقع دوتا پوشکش کن به توام همینو گفتن؟؟

سوال های مرتبط