چه پنج ماهگی طولانی تموم نمیشه لامصب

۱۷ پاسخ

اره منم تموم نمیشه😑😓

حالا بری تو ۶ چی میگی اصلا نمیگذره😣

برای من ماه هفت خیلی طولانی شد بقیع ماها خوب بود البته به جز ماه دوم ک هماتوم داشتم اذیت شدم

چون اخرشی برات طولانیه

اگه مامان اولی باشی خیلی دیرتر میگذره

۶ ماهگی ندیدی🤣

پنج و شیش برای من یه جوری زود گذشت که انگار یهو از چهار پریدم رو هفت،اصلا نفهمیدم کی گذشت خیلی خوب بود.در عوض هفته ی اخر ماه هفتم یکسال طول کشید تموم بشه🤣

۱۹وم میشم ۲۰ هفته

جدن برای من زود تموم شد ولی 4 ماهگی تموم نداشت🤣

الان منم‌پنج ماهم ینی ؟؟

۶ بدتره ۵
من یهفته دیگه دارم تا ۷ ولی انقد داره طولانی میشه انگار ۶ از اول شروع شده🤦🏻‍♀️

وای این چی بود الان دیدم 🥴درست وقتی که امروز اولین روز از پنج ماهگیمه, خدایا خداوندا پروردگارا زود و راحت بگذره

عزیزم میگذره 😍

وایی واقعا ماه پنجم انگار یسال طول میکشه 😪😪😪

اره والا من دلم میخواد خودمو بکشممم😂انگار پنچ ساله منتظرم تموم شهه فقد میگن هفت ماه هم خیلی طولانی میشه

حالااااا هفت ماهگیییی و نیومدیییی ۱۰ ساله 🫤😂

آره عزیزم همینه منم اینجوری بود برام خیلی دیر می‌گذشت

سوال های مرتبط

مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
مامان شکیب وریسان مامان شکیب وریسان هفته سی‌ام بارداری