اره منم تموم نمیشه😑😓
حالا بری تو ۶ چی میگی اصلا نمیگذره😣
برای من ماه هفت خیلی طولانی شد بقیع ماها خوب بود البته به جز ماه دوم ک هماتوم داشتم اذیت شدم
چون اخرشی برات طولانیه
اگه مامان اولی باشی خیلی دیرتر میگذره
۶ ماهگی ندیدی🤣
پنج و شیش برای من یه جوری زود گذشت که انگار یهو از چهار پریدم رو هفت،اصلا نفهمیدم کی گذشت خیلی خوب بود.در عوض هفته ی اخر ماه هفتم یکسال طول کشید تموم بشه🤣
۱۹وم میشم ۲۰ هفته
جدن برای من زود تموم شد ولی 4 ماهگی تموم نداشت🤣
الان منمپنج ماهم ینی ؟؟
۶ بدتره ۵
من یهفته دیگه دارم تا ۷ ولی انقد داره طولانی میشه انگار ۶ از اول شروع شده🤦🏻♀️
وای این چی بود الان دیدم 🥴درست وقتی که امروز اولین روز از پنج ماهگیمه, خدایا خداوندا پروردگارا زود و راحت بگذره
عزیزم میگذره 😍
وایی واقعا ماه پنجم انگار یسال طول میکشه 😪😪😪
اره والا من دلم میخواد خودمو بکشممم😂انگار پنچ ساله منتظرم تموم شهه فقد میگن هفت ماه هم خیلی طولانی میشه
حالااااا هفت ماهگیییی و نیومدیییی ۱۰ ساله 🫤😂
آره عزیزم همینه منم اینجوری بود برام خیلی دیر میگذشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.