کلن چون انتظار میکشیم دیر میگذره😭
بنظر من ۶ ماهگی نمیگذره چون ۲۴ هفته نیست ۲۶ هفته میری تو هفت ماهگی🤦🏻♀️
کلا براهمه دیرمیگذره مثلا برامن چهارماهگی
بله عزیزم
۶ماهگی هم خیلی دیر میگذره
وااای ۵ماهگی که خوبه امان از ماه ۶یعنی یکسال آدم گیر میکنه تو ۶ماهگی
من اصلا نفهمیدم کی پنج ماهم شد اما الان نمیگذره🥲
بدتر از همه ٩ ماهگى اون كه انگار كلاً تموم شدنى نيست كه نيست😂😂😂😂
بنظرمن شیش زود گذشت
فرقی نمیکنه گلم چون دوست داریم زود راحت شیم بچه بدنیا برامون خیلی سخت میگذره😭😭اونم اگه درد باشه کنارش
چون تو انتظاریم خیلی دیر میگذره مثل من که هر روز چک میکنم گهواره رو تا بفهمم چقدر گذشته حداقل روزی ۴ بار شایدم بیشتر ؛ خیلی انتظار میکشم من
هرماهی که بیفته تو فروردین همینجوریه
وای دقیقااااا😩
وهمین طور هفت ماهگی کسل کننده شده
اره بابا نمیگذره
بله🫠
من ماه دوم و سوم و چهارم خیلی زود گذشت
هوففف دقیقا اصلا نمیره
اصلاااااا نمیگذره
امشب بالاخره وارد ماه ششم میشم
پدرم در اومد
بله حتی ۷ و ۸ و ۹🫠😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.