چرا پنج ماهگی نمیگذره و اینقدر طولانی شد آیا۶ ماهگی هم اینطوره؟

۱۹ پاسخ

کلن چون انتظار میکشیم دیر میگذره😭

بنظر من ۶ ماهگی نمیگذره چون ۲۴ هفته نیست ۲۶ هفته میری تو هفت ماهگی🤦🏻‍♀️

کلا براهمه دیرمیگذره مثلا برامن چهارماهگی

بله عزیزم
۶ماهگی هم خیلی دیر میگذره🫩

وااای ۵ماهگی که خوبه امان از ماه ۶یعنی یکسال آدم گیر میکنه تو ۶ماهگی

من اصلا نفهمیدم کی پنج ماهم شد اما الان نمی‌گذره🥲

بدتر از همه ٩ ماهگى اون كه انگار كلاً تموم شدنى نيست كه نيست😂😂😂😂

بنظرمن شیش زود گذشت

فرقی نمیکنه گلم چون دوست داریم زود راحت شیم بچه بدنیا برامون خیلی سخت میگذره😭😭اونم اگه درد باشه کنارش

چون تو انتظاریم خیلی دیر میگذره مثل من که هر روز چک میکنم گهواره رو تا بفهمم چقدر گذشته حداقل روزی ۴ بار شایدم بیشتر ؛ خیلی انتظار میکشم من

هرماهی که بیفته تو فروردین همینجوریه

وای دقیقااااا😩

وهمین طور هفت ماهگی کسل کننده شده

اره بابا نمیگذره

بله🫠

من ماه دوم و سوم و چهارم خیلی زود گذشت

هوففف دقیقا اصلا نمیره

اصلاااااا نمیگذره
امشب بالاخره وارد ماه ششم میشم
پدرم در اومد

بله حتی ۷ و ۸ و ۹🫠😁

سوال های مرتبط

مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان پناه 🤤 مامان پناه 🤤 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق💗🧿👶🏻 مامان فندق💗🧿👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شکیب وریسان مامان شکیب وریسان هفته سی‌ام بارداری