این پنج ماهگی چرا نمیگذره ؟🤔😮‍💨

۹ پاسخ

اخراشی خواهر
من چی بگم که روز اول پنجم امروز😂

دقیقاااا احساس میکنم ۳ماهه گیر کردم توش

نههه نمیگذره لامصب من اگه خدا بخواد فردا وارد ۶ میشم بعد ۶ سال که تو پنج ماه بودم 😑

کلا حاملگی خیلی دیر میگذره ولی بعدش که بچه دنیا میاد و شب بیداری و کولیک اینا پیش میاد میگی چه زود گذشت کاش بیشتر استراحت میکردم و میخوابیدم

اوف دقیقن انگار زمان مونده😂دوس دارم زود برم ۶

کلا واسه منم ۵ ماهگی خیلی دیر گذشتتت
ولی بعد از ۵ خدایشش خیلی خوب داره پیش میره ان شاءالله همینطور زود پیش بره والاا😂

اخیییی منم ۲۱ میرم ۶ ماهگی

من تو ۴ ماهگی گیر کردم هر وقت حساب میکنم ی چند روز مونده که تمام بشه

واقعا🫣😬🥴

سوال های مرتبط

مامان فندق💗🧿👶🏻 مامان فندق💗🧿👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آیه مامان آیه ۷ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان آنیل مامان آنیل هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی