دقیقاً
خدا کنه شیش زود بگذره
ماه پنج و شش خیلی بده
وای منم دو ساله تو پنج ماهم😐😂
سه و چهار خوب گذشت اما پنج خیلی طولانیه واقعا.
لج کرده باهامون خووووو
هرچی جلو تر بریم ماه ها انگار کش میان ۳ماهه اخر دیگه چون منتظریم بیشتر کش میاد
اره دقیقا
دقيقااااا🤣🤣🤣
خواهر هرموقع تو فروردین پنج ماهت بود بیا بگو طولانیه🥲من دیگه داشتم میزاییدم ولی هنوز پنج ماهم بود😂بجاش شیش مثل برق میگذره امیدوار باش
وای دقیقا
برای من ۵ ماهگی صدسال طول کشید ۶ماهگی مث برق و باد رفت هشت ماهگی میگن نمیگذره🤣
واییییی درکت میکنم من نزدیک بود دیکه بزنم خودمو بکشم خیلی خسته کننده و طولانی بود اااااه
۶ طولانیتره 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.