۵ پاسخ

نه من ندوشیدم حموم آب گرم رفتم ماساژ دادم روز دوم خوب شد

منم تو این شرایطم😵‍💫
دست نزدم من میگن دست نزنی بهتره

والا من الان دوهفته شده، هیچکاری نکردم خوب شد اولاش خیییییلی دردداشتم

میگن ندوشی بهتر ولی من دوشیدم
یکم بدوش، سبک شه

آره باید بدوشی وگرنه تب شیر میگیری بدوش ولی بزار ته سینت بمونه یکم شیر هربار ام دفعات و مقدار دوشیدنتو کم کن

سوال های مرتبط