توي شكمم حس تركيدن حباب دارم يني پسرمه؟؟🥹🥹🥹❤️

۹ پاسخ

بله بله برامنم همینه😍😍😍

اره الان زیر نافت حس میکنی بعد از ۲۰ هفته میاد بالا وتکوناشو بهتر متوجه میشی 🥰

چرا حباب اخهه؟

ماله منم حبابا میترکید ولی پسر دارم

آره عزیزم منم اینجوری بودم

اره عزیزم

من بهم احتمال دختر داد ولی حباب می ترکه داخل شکمم

اره

بله گل پسرته

سوال های مرتبط

مامان لیام💙 مامان لیام💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نِلین مامان نِلین هفته بیست‌وششم بارداری