خانما خوردن فلفل سیاه تو بارداری بد هست؟

۳ پاسخ

زیادش خوب نیست. یکم بپاشی رو‌غذا اوکیه. بیشترش باعث تحریک رحم میشه

نه کم مهم نیست

سلام خوبی عزیزم گروه دارم تو روبیکا خانم هااگه دوست داری ایدی بده بیارمت

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
هدیه خدا 🎀 هدیه خدا 🎀 قصد بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته هجدهم بارداری
مامان انار🍭 مامان انار🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری