۱۱ پاسخ

من با دیدنش فشارم افتاد ما اینجا هنوز بخاری روشن میکنیم😂

اینجاهتوز یخ

نوشجون منکه الان بغل بخاری پتو کشیدم روم

والا اینجا هوا خیلی مسقرشو در آورده چه وضعشه آخه صبح گرمه شب سرده

آخ آخ دلم خواااست..🤗 نوش جانتون.

نووش جان چ طور درست کردی چیها ریختی داخلش۱

وایییییییی پرت شدم تو‌تابستون

بههههه

نوش جانت عزیزم😋واقعا آب دوغ خیار نعنا وسیرمیچسبه خورد بعدش خواب

نوش جان

مازندران ک دوباره زمستون شد😑
با دیدنش سردم شد😅

سوال های مرتبط