۶ پاسخ

من تو فکر میز صندلی کودکم یا مبل

من دوهفت دیگ تولد پسرمه🙄🫣🤣

اتفاقا منم همین فکر رو میکردم
ولی رفتیم سه چرخه جی تویز براش گرفتیم الانم میتونه رکاب بزنه
حتی تو مغازه که دفعه اولش بود نشست و رکاب زد خودمونم تعجب کرده بودیم

من اصلا نمیدونم امسال تولد بگیرم یا که پارسال گرفتم خانواده ی خودم و همسرم دعوت کردیم پارسال بردم آتلیه امسال گفتم ببرم باغ کلیپ بگیرم ولی نمیدونم خونه ی خودم تولد بگیرم یا نه
من پارسال براش گردنبند طلا گرفتم با مدال فروهر بزرگ شه استفاده میکنه

ما احتمالا لوپ کار میخریم براش

شوهرمم احتمالا لوپکار

سوال های مرتبط